18 Nisan 2016 Pazartesi

Whaff İle Günde En Az 1$ Kazanarak Yeşil Taş Almak

Evet arkadaşlar bu yazımızda sizlere para kazanma uygulamalarından en güvenilir ve en düzgün olanı olan Whaff üzerinden para kazanmayı anlatacağım.Daha önce görmediyseniz bu yöntemi yapmanızı kesinlikle öneririm.Fazla değil günde 1$ dolar,ayda 30$ dolar kazanabileceksiniz.


Aşağıdaki linkten uygulamayı indirin.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whaff.whaffapp&hl=tr

Uygulamayı açın.

Uygulamayı kullanmak için facebook hesabınızın bulunması gerekmektedir.
Karşınıza şöyle bir ekran gelecek :
Oturum Aç'a basın.Cihazınızda facebook uygulaması var ise açılacak ve onay vermenizi isteyecek.Merak etmeyin sorun çıkmıyor bizzat denedim.Onay verin.(Herhangi bir sorunda yorum atın.)Artık giriş yaptınız.Karşınıza bir kod yazma yeri gelmiş olmalı.Kutucuğun altında kırmızı harflerle "Her cihazda bir kere kullanılabilir" yazıyor olması gerekiyor.O kod yerine "CP25155" yazarsanız siz de bende 0.30$ kazanacağız.Evet 1$'ın 30 centini kazandık :).Artık oturum aç yazan yerde bir miktar para yazıyor.Sizde davet kodumu yazdıysanız 0.5$ yazıyor olması gerekiyor.




 Gördüğünüz üzere bende 8.20$ yazıyor bu meblağı 1 hafta gibi bir sürede çok kasmadan yaptım.Evet şimdi geldik bu kazancı nasıl devam ettireceğiz kısmına.Aşağıdaki görsellerde gördüğünüz üzere "Premium Picks" ve "Whaff Picks" yazıyor.Premium Pick kısmında Lokasyonunuz Türkiye ise (VPN Açmadıysanız.) Max. 3-4 Seçenek göreceksiniz.Her uygulama için bir indirme bedeli,1 telefondan silmediğin her gün için ücret,1 tanede 4dakika oyna veya challangeleri tamamlama ücreti olduğunu göreceksiniz.Örneğin Piano Holes'i ben bizzat denedim indirdim ve uygulamayı açtım 1dakika ya durdum ya durmadım bir bildirim geldi.Bildirim de "Whaff İle 0.05$ Kazan" yazıyordu.1 Doların 100cent olduğunu düşünürsen 1$ günlük kazancımızın %5 ini tamamlamış olduk.Benim tavsiyem burdaki uygulamaları indirin ve telefonunuzda tutun.Tuttuğunuz her gün için 1 cent alacaksınız.Mesela ben Piano holesi tam 16 gün silmedim ve 16cent kazandım.

Şimdi geldik Whaff Picks'e.Burası en çok para kazancağınız yer.Resimlerde de görüldüğü üzere tek tekliften 4 dolar kazanma şansınız var ama tabii ki zayıf.Benim tavsiyem bunlara hiç bulaşmayın aşağılara inin uygulama indirmek tekliflerine göz atın gerçekten iyi teklifler var.Tam 2 kere 2 uygulama indirerek 2$ para kazanmıştım ki muazzam bir rakam.

Burayı da geçtikten sonra "Katılım Onaylama" kısmı var.Bu kısıma gelip butona bastığınız takdirde hesabınıza 1 cent gelecektir.Bedavadan 1 cent iyidir :)






 Şimdi diyorsunuz ki : Eee kazandık ta bunları nasıl alacağız ?Şimdi bu kısıma geldik.Arkadaşlar whafftan ödeme alabilmeniz için minimum 10.5$ kazanmanız gerekmektedir.Yani ortalama 10gün.12-18 yaş arası biri için ayda 30$ dolar özelliklede havadan gelen 30$ iyi bir meblağ.Resimlerde de görüldüğü üzere ödemenizi ceşitli platformlardan "GİFT CARD" olarak alabiliyorsunuz.Fakat benim tavsiyem sizlere ; En aşağıdaki Paypal'ı seçmeniz olacaktır.Çünkü bu platformlar zaten paypaldan ödeme kabul ediyor ve paranız uluslararası hale geliyor.Hatta Paypal hesabınızdan herhangi bir karta aktararak paranızı gerçekte harcayabilirsiniz bile.Mesela Steam GİFT.22 Dolar demiş minimum.Çok büyük bir meblağ bence.10 dolar paypaldan alsanız ; şuan ki dolar kuruyla 28TL yapar ki bununla oyun alabilirsiniz rahatlıkla.







ŞİMDİ GELDİK YEŞİL TAŞ ALMAYA


Arkadaşlar aslında burdan sonrasınız zaten biliyorsunuz.Paypala aktardığınız parayı oyun içerisinden taş alırken yazıyorsunuz hesabınızda yeterli para varsa taşınız elinize ulaşmış oluyor.Bu uygulamanın en güzel yanı yeşil taş almayıp herhangi bir platformda paranızı çatır çatır harcayabilmeniz.Ha unutmadan söyleyeyim paypaldan ödeme kabul eden her platformda oyun için satın alma yapabilirsiniz.

Aşağıdaki resimler opsiyoneldir.Ne kazandığınızı ne zaman kazandığınızı görmek istiyorsanız bakmanızda yarar vardır.













0 yorum:

Yorum Gönder