14 Haziran 2014 Cumartesi

İos'taki Köyü Androide Aktarma

Adım 1 :

iPad'den ya da köyünüz hangi iOS cihazındaysa açın. 

Adım 2 :

iOS cihazınızdan Ayarlar bölümüne girin karşınıza aşağıdaki görüntü çıkacaktır. 


 Adım 3 :

Cihazlara giriyoruz ve "Bu Eski Cihaz" olarak seçiyoruz (Unutmayın iOS'da ki cihazınızdasınız.)





Adım 4 : 

Şimdi Eski Cihaz dediğimiz zaman karşımıza ne tür bir cihaza aktaracağımızı soruyor. Başka bir Apple ürünü mü ? yoksa Android mi ? Android ile bağlanmak için "Bir başka cihaza bağlanmak istiyorum" diyebilirsiniz. 




Adım 5 :

Cihazımız bize bir kod verecek bu kodu cihazı kapatmadan Android cihazımıza yazmalıyız. 



 Adım 6 :

Android'den oyunumuzu açıyoruz hemen ayarlar bölümüne giriyoruz



 Adım 7 :

Android cihazımızdan "Bu Yeni Cihaz" olarak seçiyoruz.




Adım 8 :

Aktaracağımız köyün aldığımız kodunu, verilen kod yazma boşluğuna yazıyoruz.

 

Adım 9 :

Oyun açılıp hesaba bağlandığı zaman 2 cihazda aynı oturum açık olduğundan biri hata verecektir. Aktarım işleminden sonra cihazlardan birini kapatın.



 Artık Oyununuz Androidde.Aynı İşlemleri Androiddeki oyunu ios'a aktarmak içinde kullanabilirsiniz tam tersi androiddeki oyunu ios'a alacaktır.Bi yorumu çok görmeyin :)







 

32 yorum:

  1. aktarım yapamıyorum androidden iosa aktarım yapamıyorum :( lutfen acıl yardım

    YanıtlaSil
  2. Daha onceden bir kere aktarim yapmistim fakat simdi denedigimde olmiyor aradan uzun zaman gecti sadece bir kere mi kod alabiliyoruz

    YanıtlaSil
  3. aynı sorun 2. defa aktarım yapamıyorum acil yardım

    YanıtlaSil
  4. Benim ios işletim istemi tel kırıldı android işletim sistemi tel aldım oyunu android de naıl aktaracam yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  5. Benim ios işletim istemi tel kırıldı android işletim sistemi tel aldım oyunu android de naıl aktaracam yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda anlatıldığı gibi yaparsanız olacaktır.Olmadıysa tekradan yorum yazabilirsiniz...

      Sil
    2. Benim sorunumda seninkiyle ayni iphone tel bozldu suan kullandgm tel android nasil aktarm yapicam bilgisi olan yokmu lutfen yardim

      Sil
    3. Benim sorunumda seninkiyle ayni iphone tel bozldu suan kullandgm tel android nasil aktarm yapicam bilgisi olan yokmu lutfen yardim

      Sil
  6. Aynısını yaptım hata 102 çıkıo ve aktarım olmuo yardımcı olurmusjnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu eskiydi yenisini 2 gün önce yayinladik guncellenmis bir sekilde ordan bakip yapabilirsiniz.Olmassa ordan yorum yazin halledelim :)

      Sil
  7. Tmm da tek tel ile nasil olucak bu is bunun cozumu varmi ios yanimizda yok ne yapicaz andiroide aktarmak icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İos tel yaninizeq degilse herhangi bir ops cihazi alip GAME CENTER hesabiniza giriş yaparak işlemleri uygulayabilirsiniz...

      Sil
    2. yapıyorum ama "yanlız bir defa degişim yapabilirsiniz" diyor

      Sil
    3. Evet kardeşim 1 kere olabilir.Şimdi olayu şu : Androidde google+ bağlantısı yapmışsındır.Yani artık oyununu her androidde açabilirsin demektir.İOsa aktardıktan sonrada game center bağlantısı yaptıysan artık oyunu her ios cihazdada açabilirsin demektir.Yani 2.kez başka bi yere aktarmaya gerek yoktur.Zaten her 2 platformadada oynayabiliyorsun.2.soruna gelince.Cihazın yanınızda olmasına gerek yok.Karşı taraf cihazdaki kodu sana verir ve sende yukarda anlatılan gibi girersen oyunun gelecektir.Başka sorun varsa söyle buralardayım ben.

      Sil
  8. bu işlemi 2. kez başka bi cihaza yapmaya çalıştım olmuyor zaten bağlı 1 defa yapılabilir yazıyor çözümü yokmu acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay şu hocam 1 kere androidden ios'a yada iostan androide aktarabilirsin.2.ye izin vermez.Zaten android ve iosta hesaplar oluşmuştur diye.Mesela androidin vardı iosa aktardın diyelim.Oyundan Game Center Bağlantısı yaptıysan artık oyunu her ios cihazda açabilirsin demektir.Aynı zamanda Google+ bağlantısıda olduğundan her android cihazdada açabilrisn demektir.Yani 2.kez aktarmaya gerek bile yoktur.

      Sil
    2. Androidten ios a aktardım şimdide hesabımı ios tan silmek istiyorum nasıl yapabilirim acil yardım

      Sil
    3. Silmek diye birşey yok.Aktardığınız GameCenter hesabında kalacaktır oyun.Hesaptan çıkış yaparsanız.Oyunda gidecektir.Ama giriş yaptığınız taktirde geri gelir oyun.

      Sil
  9. Kardeşim bende senin gibi yaptın ama iPhone bozuldu şimdi ise Android kullanıyorum 1 defa yanılırsın diliyor
    Ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Androidden iphoneye geçtiysen sorun yok.Eski google hesabını android cihazında gir aynı hesapla devam edebilirisn.Başka sorun olursa yardımcı olurum buralardayım.

      Sil
  10. abi istan android aktarcam iostaki kodu verip hemen oynu silmemizmi lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır.Kodun geçerlilik süresi 2dk dır.2Dk içinde o kodla aktarabilirsin.Aceleye gerek yok :D

      Sil
  11. çok açill cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. ben yapyım benim iphone öbür cihaza aktarılmıyo sizde android için yazan yerde benim iphone ve ipad içi yazıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yapmanız gerek şey ; İlk önce başka bir android cihaza oyunu aktarmak ve o cihazda google+ bağlantısı yapmak...

      Sil
  13. iostan android'e gecirdim tekrar iosa gecirebilirmiyim

    YanıtlaSil
  14. Tabiki aktarabilirsiniz.İostan androide veye androidden iosa aktardığınız takdirde oyun her iki hesaptada bulunuyor.

    YanıtlaSil
  15. Bu koy kalici olarak kb 4 e bagli diyor napacam acill

    YanıtlaSil
  16. Bu koy kalici olarak kb 4 e bagli diyor napacam acill

    YanıtlaSil
  17. Ben androidten ios a taşıdım fakat şimdi ios tan silmek istiyorum silemiyorum teli saticam ios tan nasıl silebilirim oyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. İosa aktardığınız zaman hesap game centere aktarılıyor.Yani Apple kimliğinize.Apple kimliğinizi telefondan silin ve sıfırlayın.Gönül rahatlığıyla satabilirsiniz.Eğer tekrar ios a dönerseniz tekrar apple kimliği ile oyununuzu geri getirebilirsiniz.

      YanıtlaSil

      Sil
  18. İos telefondan android e aktarma yapacaz ama ios dan bir kere ios dan ios a yapıldı 2 ciyi yapabiliyormuyuz

    YanıtlaSil